Välkommen till Gastrolux Sverige
Har du inte fått din orderbekräftelse?
Oftast beror det på att mailadressen är felaktigt ifylld och då kommer den inte fram till dig.
Dubbelkolla gärna också att den inte hamnat i din skräppost.
Vill du göra en retur?
Hos Gastrolux Sverige.se har du alltid 90 dagars öppet köp och 90 dagars bytesrätt när du handlar hos oss.
Produkten ska returneras i originalförpackningen och det är viktigt att produkten är i oförändrat skick.
Du står själv för returfrakten och returen lämnar du in på ett DHL Service Point.
Skicka din retur till:
Gastroluxsverige
Norrstar AB
Rösslösa 115
38661 MÖRBYLÅNGA.
Ange alltid ditt ordernummer.
Vi upplever fn ett högt tryck på kundservice och tackar för ditt tålamod.
E-post:
Ärende avseende:
Betalningar, produktinformation, returärenden, reklamation och frågor om leverans – skicka ditt mail till: kontakt@norrstar.se
Vill du göra en reklamation?
Bifoga alltid bilder till din reklamation så kommer vi hjälpa dig med en bedömning.
Nedan kan du hitta svar på de vanligaste frågorna.
VANLIGA FRÅGOR
Här hittar du svar på vanliga frågor.
BYTE OCH RETUR
På Gastrolux Sverige har du 30 dagars öppet köp. Förutsatt att du har kvar originalkvittot och varan är oanvänd, kan du returnera varan inom 30 dagar och få pengarna tillbaka.
BETALNING
I vår webbutik kan du välja att betala med kort eller Swish. Du väljer betalningsmetod när du kommer till kassan i vår webbutik.
FRAKT OCH LEVERANS
Vi skickar din vara med Posten eller DHL. Platta brev eller paket under 1 kg skickas alltid med Posten. De flesta försändelser aviseras och du får hämta ut dina varor hos ett ombud nära dig.
POLICY OCH COOKIES
Vår hemsida använder sig av cookies för att du ska kunna logga in dig på sidan, så att du kan handla varor i nätbutiken och för trafikanalysering så att vi kan skapa en perfekt nätbutik för dig.